Bezorgen of ophalen

Op werkdagen voor 17:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd

Bestellingen die op werkdagen vóór 17:00 uur worden geplaatst, kunnen meestal dezelfde dag nog worden opgehaald, mits ze op voorraad zijn.

Wij versturen onze bestellingen met verschillende vervoerders, waaronder PostNL, PostNL Cargo en Tielbeke. 

Wil je meer informatie over de verzending, neem dan contact met onze klantenservice via 0348-479195 of via de klantenservice pagina. 

Verzendkosten

Land

Verzendkosten

Gratis verzending vanaf

Nederland

5,95 excl. btw (7,20 incl. btw) 

75,00 excl. Btw (of 90,75 incl. btw)

België

6,95 excl. btw (8,41 incl. btw)

99,00 excl. Btw (of 119,79 incl. btw)

AD_4nXcUALdhpm-YSS1zseCR8jMTYA_-tF7O8wnm 

PostNL Pakket of PostNL Cargo 

De meeste pakketten* gaan mee met de pakketdienst van PostNL of PostNL Cargo en kun je volgen met Track&Trace-code. In beide gevallen ontvang je een track & trace code om je bestelling te kunnen volgen in de PostNL app. Bij de reguliere bezorging zie je een real-time bezorgmoment en bij Cargo een tijdvak.

*Pakketten die niet zwaarder zijn dan 31,5 kilo en met een maximale afmetingen van 175 cm lang, 58 cm breed en 78 cm hoog.

Bestelling volgen

Zodra jouw bestelling met PostNL is verzonden ontvang je een e-mail met track & trace, de 3S-code waarmee je jouw bestelling online kunt volgen.

Niet aanwezig

Niet thuis als je pakket bezorgd wordt? Dan bezorgen we het volgens de door jou ingevulde bezorgvoorkeuren* die bij PostNL bekend zijn. Heb je geen bezorgvoorkeuren ingesteld? Dan wordt je pakket bij je buren of op een PostNL-punt bezorgd (Je hebt 7 dagen om je pakket op te halen bij een pakketpunt voordat deze weer retour gaat). In de PostNL-app / met je track & trace-code zie je waar je het pakket kunt ophalen. (* De = bezorg =voorkeuren kun je gemakkelijk in de PostNL app of via je PostNL account instellen)

Hier vind je meer informatie over het ontvangen van pakketten met PostNL

Soms versturen wij ook met PostNL Cargo, oftewel de vrachtafdeling van PostNL. Ook dan kun je ook de zending volgen in de PostNL app, let wel op dat deze zendingen niet naar een postbusadres verstuurd kunnen worden. Aflevering vindt plaats op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 8:00 en 18:00 uur. Is bij de eerste afleverpoging niemand aanwezig, plan dan een tweede aflevering in via de notificatie. Een handtekening voor ontvangst is vereist. Let op: Een Cargo zending kan helaas niet bij een PostNL afhaalpunt worden afgeleverd.

PostNL-app

Alles over je zending vind je in de PostNL-app of via deze pagina als je geen PostNL account hebt. In de PostNL-app met je PostNL account stel je makkelijk en snel jouw bezorgvoorkeuren in. 

Kies uit één van de standaard bezorgvoorkeuren: 

  • Bezorgen op je huisadres 

  • Bij een PostNL-punt in de buurt. 

  • Bij een pakketautomaat in de buurt. 

Kies je voor standaard bezorgen op je adres? Dan kies je ook waar we je pakketten bezorgen als je niet thuis bent: bij de buren, op het PostNL-punt of op een afgesproken plek. Hulp nodig bij het instellen, bekijk dan deze pagina.

PostNL app via de App Store PostNL app via Google Playstore


Tielbeke

Naast PostNL Cargo werken we ook samen met Tielbeke voor pakketten met afwijkende formaten, gewichten, pallets of stukgoederen. Ook Tielbeke geeft de mogelijkheid om je bestelling online te volgen via track en trace, deze wordt per e-mail verzonden. Bij verdere vragen of vragen over de levering neem dan contact op met onze klantenservice.

Let op! Door het efficiënte distributienetwerk van Tielbeke kunnen er in sommige gevallen ook andere transporteurs namens Tielbeke langs komen.

Het is belangrijk dat er iemand aanwezig is op het moment van levering zodat er geen extra kosten gemaakt hoeven te worden voor een nalevering. Vraag dus altijd voor de zekerheid de status van de bestelling bij ons op.


Externe magazijnen

Soms zijn artikelen niet op voorraad in ons hoofdmagazijn, deze worden dan vanuit één van onze externe magazijnen verstuurd. Hierdoor kan het weleens voorkomen dat je bestelling met een andere bezorgdienst wordt geleverd dan hierboven vermeld staat. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, dan bekijken wij de status van je zending.

Afwijkende afleverafspraak maken

Wil je een afwijkende afleverafspraak maken of laten bezorgen buiten Nederland of België? Neem dan contact op met onze klantenservice voor de mogelijkheden, prijzen en de voorwaarden. 

Ophalen in ons magazijn in Woerden

Woon je in de buurt en wil je niet wachten op de bezorging? Kom dan je bestelling gratis bij ons ophalen in Woerden. 

Let op! 

Voor het ophalen in ons magazijn gelden een aantal regels:

  • Bestellingen die op werkdagen geplaatst zijn kunnen in de meeste gevallen al dezelfde dag, tot 17:00 uur worden opgehaald.

  • Ophalen op locatie kan alleen wanneer je vooraf een bestelling geplaatst hebt in onze webshop en je gekozen hebt voor: ‘afhalen op locatie’.

  • Je kunt de bestelling pas afhalen nadat je een e-mail hebt ontvangen dat het pakket fysiek klaar staat. Zo weet je zeker dat je niet voor niets komt.

  • Vergeet niet de digitale orderbevestigingsmail mee te nemen.

  • Voor het afhalen van je bestelling kun je maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.00 terecht op onze locatie in Woerden. (Uitgezonderd feestdagen.)

Wij zien je graag op ons adres: Touwslagersweg 9 in Woerden.


Klantenservice

Schrijf je in en ontvang direct 5% korting

  • Persoonlijke korting
  • Krijg af en toe mails van ons
  • Relevant nieuws

We behandelen je gegevens volgens onze privacyverklaring . Ook is het mogelijk je op elk moment uit te schrijven voor onze e-mails. De kortingscode is twee weken lang geldig bij een besteding vanaf 75 euro excl. btw.

De waardering van vendrigpackaging.com/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 15135 reviews.