Veelgestelde vragen

Hoe bestel ik loper(s) in mijn gewenste afmeting:

Alle lopers worden verkocht per strekkende meter. Dat wil zeggen dat je zelf de lengte van de loper kunt bepalen (in gehele meters). 

Voorbeeld: Wil je een loper met een lengte van 12 meter bestellen, dan geef je in de “bestellen” kolom bij het aantal: 12 aan als bestelhoeveelheid. Je ontvangt dan een loper met een lengte van 12 aaneengesloten meters.

Voorbeeld 2: Wil je meerdere lopers bestellen? Bijvoorbeeld 3 lopers van 6 meter (is een totaal van 18 meter), dan geef je ook in de “bestellen” kolom het totaal aantal meters aan (in dit geval: 18) aan als bestelhoeveelheid. Wanneer je de bestelling afrondt, vermeld je in het opmerkingenveld: "Graag 3 x 6 meter leveren.”

Kan ik de beschikbaarheid van een product controleren?

Alle producten die wij aanbieden op onze webshop zijn uit voorraad leverbaar. Tenzij er een andere levertijd staat vermeld.


Kan ik als particulier bestellen?

Ja, je kan bij ons als particulier je bestelling afronden via de webshop.

Kan ik als zakelijke klant bestellen?

Ja, je kan kan bij ons als zakelijke klant je bestelling afronden via de webshop.

Moet ik als bedrijf een account aanmaken om te bestellen?

Het is niet verplicht, maar wel heel erg handig. Bij het afronden van een bestelling kun je een account aanmaken of je kunt als gast bestellen. 

Het aanmaken van een account biedt veel voordelen waaronder:

  • Het aanmaken en wijzigen van bezorg/ factuuradressen 
  • Het bekijken van facturen en je bestelgeschiedenis
  • Het eenvoudig opnieuw bestellen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Dit zal in de meeste gevallen geen probleem zijn, maar neem alsjeblieft zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. We gaan dan meteen voor je aan de slag om te kijken of we de wijziging nog door kunnen voeren.

Kan mijn bestelling op een andere datum afgeleverd worden?

Een bestelling op een afwijkende datum geleverd krijgen, dat kan. Dit kun je aangeven in het opmerkingenveld, dit veld kom je tegen wanneer je de bestelling afrondt. De bestelling zal dan één werkdag voor de opgegeven datum door ons worden verstuurd.

Bestellingen die worden geplaatst op werkdagen voor 17:00 uur worden dezelfde dag verzonden. Deze worden meestal de volgende dag al geleverd. (Uitzonderingen van toepassing; weersomstandigheden, feestdagen, etc.)

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je op werkdagen voor 17:00 uur een bestelling plaatst, geven we je bestelling nog dezelfde werkdag mee aan een van onze bezorgdiensten, tenzij anders aangegeven. Normaliter ontvang je je bestelling de volgende dag, dit geldt eveneens voor onze klanten in België. Voor leveringen via PostNL Cargo geldt een bezorgtermijn van twee werkdagen. Let wel, er kunnen omstandigheden zijn, zoals slecht weer of feestdagen, die voor vertraging in de bezorging kunnen zorgen.

Kan ik mijn bestelling bij jullie afhalen?

Ja, dat kan en is gratis. Dit kun je tijdens het bestelproces in stap 2 - verzendwijze - aangeven door ‘Ophalen in Woerden’ te selecteren. Maar let op: voordat jouw bestelling klaar ligt, ontvang je eerst van ons een bevestigingsmail. Zo weet je zeker dat je niet voor niets komt. 

Ons adres is: Touwslagersweg 9, 3449 HX te Woerden.

Let op: Wij hebben geen showroom of fysieke winkel, het is alleen mogelijk om af te halen indien er vooraf een bestelling geplaatst is.

Kan mijn bestelling bij een pakketpunt geleverd worden?

Je bestelling bij een PostNL-pakketpunt laten bezorgen, regel je gemakkelijk in de PostNL app. Dit kan je instellen bij je bezorgvoorkeuren. Heb je geen voorkeuren ingesteld? Wacht dan tot wij je pakket aan PostNL hebben overgedragen, zodra je bestelling fysiek bij PostNL is, kan je het adres wijzigen in de app en naar een PostNL-pakketpunt laten versturen. 

Let op: Leveringen met PostNL Cargo en Claassen Logistics kunnen niet bij een afhaalpunt worden bezorgd.


Kan ik producten retourneren?

Ja, dat kan. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je jouw bestelling terugsturen. Meld de retournering eerst aan via deze pagina. Meer informatie over het retourproces vind je op onze ruilen of retourneren pagina.


Hoe kom ik aan een kortingscode?

Indien er een actie loopt waarbij een kortingscode nodig is, zal dit duidelijk worden aangegeven. Meld je aan voor onze nieuwsbrief, zodat je altijd het laatste nieuws ontvangt over onze nieuwste producten, de leukste aanbiedingen en exclusieve kortingscodes. 

Kan ik als particulier achteraf betalen?

Ja, dat kan, achteraf betalen is voor iedereen mogelijk, zowel particulier als zakelijk. Kies bij het afrekenen de betaalmethode ‘Achteraf betalen via Billink’ of Klarna, ook in België. Betaal de factuur snel, gemakkelijk en veilig via de door jou gekozen betaalmethode.

Kan ik als zakelijke klant achteraf betalen?

Ja, dat kan. Zakelijke klanten betalen gemakkelijk achteraf met NOTYD. NOTYD zal het betalingsverzoek naar jou, de koper, e-mailen zodra de bestelling het magazijn heeft verlaten. Het betalingsverzoek bevat de vervaldatum van jouw factuur (afhankelijk van de geselecteerde voorwaarden) en de volgende bankrekening gegevens:

  • Account: NOTYD B.V.
  • IBAN van NOTYD B.V.
  • Betalingskenmerk: vermeld in de e-mail met het betalingsverzoek

LET OP: Betaal dus niet aan Vendrig Packaging maar maak de betaling over naar NOTYD.


Klantenservice

De waardering van vendrigpackaging.com/ bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.4/10 gebaseerd op 13674 reviews.